שומרים על בריאות הגוף בעזרת חגורה לגב זקוף

פלטות גב ורתמות מעולם לא היו השיטות היעילות ביותר לתיקון יציבה, ומסיבה זו אין לנו חלופות רבות קיימא. במקום זאת, אנשים נוטים להגיב לשכנוע עדין של מאמן יציבה אינטליגנטי, ולא כוח אכזרי עם סד גב.

אם אתה מאמץ יציבה טובה

שרירי הגב ושרירי הגב העליון נשארים פעילים ומעורבים. פחות מתח על הכתפיים והצוואר החלק הקדמי של הראש מעמיס על הגב העליון, הכתף והצוואר. כבונוס, בעל יציבה נכונה יכול לשפר את הפרודוקטיביות ואת מצב הרוח שלך על ידי עזרה לך להשתמש בשרירים שלך ביעילות רבה יותר.

יציבה טובה כרוכה בפעילות גופנית

בעמידה, בהליכה, בישיבה ובשכיבה במצב שבו השרירים התומכים והרצועות פחות נלחצים במהלך תנועה ועומסי משקל. יציבה טובה עוזרת לשמור על העצמות והמפרקים בהתאמה הנכונה, כך שתפקוד השרירים לא יתאמץ או יתעלל. זה גם עוזר להימנע מכאבים ואי נוחות אצל אנשים הסובלים מספונדיליטיס אנקילוזינג, וזה יכול לעזור להימנע ממעגל קסמים של כאבים ותסמינים מחמירים.

ישנם גורמים רבים לכאבי גב

כולל פציעות והפרעות, אך מספר מזעזע של מקרים של כאבי גב נע בין הרמה לא נכונה ליציבה לקויה. כאב, מתיחות וקשיחות בגב ובצוואר יכולים להיגרם מפציעות וממצבים אחרים כגון דלקות פרקים, פריצות דיסק, אוסטאופורוזיס ויציבה לקויה, אך יציבה לקויה תורמת לכך לא פעם.

לבישת סד גב היא דרך פופולרית למניעת כאבים ולשיפור היציבה. בנוסף, פלטות גב מסייעות בחיזוק הגב ועמוד השדרה על ידי אילוץ השרירים להתיישר. תלבש את סד הגב שלך ברגע שאתה מבחין שאתה מפתח בעיות יציבה.

חשוב לציין כי הגורם העולמי ליציבה לקויה הוא שרירים מתוחים שמוציאים את הגוף מהיישור. יציבה לקויה מעמיסה על השרירים בראש, בצוואר, בגב העליון ולסת.

פחות כאבי ראש יציבה לקויה תורמת לכאבי ראש במתח על ידי הגברת מתח השרירים בגב ובצוואר

יציבה לקויה, לעומת זאת, עלולה לגרום לכאבים, על פי המחלקה לאורטופדיה ורפואת ספורט באוניברסיטת וושינגטון. אם נתקן את היציבה שלנו, נוכל להקל על מתח השרירים ולשפר את כאבי הראש שלנו, אומר סטראנג.

דרך נוספת לתקן את היציבה ואת היציבה האחורית

היא ללבוש רתמה. הפלטה האחורית מקדמת יציבה טובה על ידי משיכת השרירים למצבם הטבעי והתנתה אותם להישאר כך. מתקני יציבה כמו Taylor Brace הם בחירה משתלמת, ורצועות תיקון תנוחות יכולות לסייע בשמירה על כתפיים ישרות כאשר אתה יושב, מתאמן או הולך.

Caresmith Align מתקן יציבה אלואלקטרית וחגורת תיקון יציבה Caresmith נמצא ברשימת האפשרויות הפופולריות ביותר בהודו

חגורות תיקון יציבה של מותגים אלה לא רק עוזרות לתקן את היציבה שלך, אלא גם יעילות בסילוק כאבי צוואר וכתפיים הנגרמים כתוצאה מיציבה לקויה.

מתקן יציבה וחגורת תמיכה בכתפיים מ- Freshine היא בחירה משתלמת נוספת שתוכל לקנות כדי לשפר את היציבה שלך. הוא מורכב מניאופרן ובעל תמיכה אופטימלית לכאבים בגב העליון והתחתון.

מוצר זה פועל על ידי דחיפת הכתפיים לאחור ויישור עמוד השדרה לשיפור היציבה

מתקן ComfyBrace Postural The Comfy Brace הוא מחוך מסורתי המסייע בכאבי גב כרוניים. על מנת להקל על כאבי צוואר, כתף ועצם עצם הבריח, הוא מקל על אזורים חשובים, על פי היצרן.

בישיבה מאיזון או שכבר סובלים מכאבי גב תחתון

ייתכן שתעדיף פלטה ארוכה המספקת תמיכה בבסיס הצוואר ובחלק העליון של הירך, אומר ד"ר אנאנד. אתה יכול גם לשקול לקנות כרית מיוחדת שתעזור לך לשמור על יציבה טובה בשינה, בין אם אתה מניח אותה בין הרגליים כדי לשמור על עמוד השדרה שלך תקין, או כזה שתומך בצוואר שלך בלילה.
כדי לשמוע עוד פרטים נוספים בתחום של חגורה לגב זקוף ניתן לגשת לאתר must-shop.co.il

הם עובדים יחד

כדי לשפר את היציבה שלך, לתמוך בגב ולחזק את שרירי הגב. מתקן יציבה אינטליגנטי יכול לעזור לשמור על עמוד השדרה שלך ישר וללא כאבים, כך שתוכל לעבור בנוחות את היום, מה שיכול להוות מתנה משמים לאנשים עם לוחות זמנים עמוסים שאינם מאפשרים מתיחות.

עם זאת, היצרנים מזהירים כי זה נורמלי לחוש אי נוחות קלה בעת שימוש בסד גב מכיוון שהגוף נשמר ביציבה הנכונה. הם מציעים להדק את המחוך לאורך זמן כשהגוף מתרגל ליציבה מבלי להגביר את הכאבים.

יציבה

היא מונח המתאר את המיקום בו אדם מחזיק את גופו בעמידה או בישיבה. יישור הגוף תנוחת הגוף מביאה את חלקי הגוף למיקום ומקדמת איזון ותפקוד אופטימלי של הגוף. כשהנבדק נמצא במצב זה, היא יכולה להשתמש ברגליים, מנופים או זרועות כדי למשוך את גופה לעמידה כדי לשמור על הגב שטוח.

מתקני יציבה עוזרים לך לשמור על יישור גוף תקין לאורך תקופה ארוכה כאשר הגוף שלך מתחיל להסתגל ברמה התאית

באמצעות שימוש בביופידבק ומתקני יציבה אינטליגנטיים לאימון הגב ושרירי הליבה שלך, תוכל לשמור על יציבה בריאה. אנו שוקלים את היתרונות והחסרונות של פלטות גב מסורתיות ורואים כיצד הם מחזיקים מעמד מול מאמני יציבה אינטליגנטית של היום.

אחרי שראיתי כל כך הרבה תמונות של עצמי ביציבה איומה-עם כתפיים מעוגלות, בטן לחוצה קדימה וירכיים לחוצות לאחור-תהיתי כיצד עלי לדבר עם עצמי בפומבי.

Related Post

חברה לבניית אתרים ופורטליםחברה לבניית אתרים ופורטלים

פורטלי לקוחות מקוונים הם פורטלי אפליקציות מאובטחים המספקים ללקוחות ולשותפי ספקים נקודת גישה יחידה למוצרים, שירותים ומידע של החברה. פורטלי אינטרנט המאפשרים תקשורת מרחוק ושיתוף פעולה עם שותפים חיצוניים, לקוחות

פלסטיק לתו נכהפלסטיק לתו נכה

הקדמה: מדוע גפיים מלאכותיות חשובות לקהילת הנכים גפה תותבת היא מכשיר המחליף יד או רגל חסרות. גפיים מלאכותיות חשובות לקהילת הנכים מכיוון שהן מאפשרות להן לחזור לעצמאותן ולהיות עצמאיות יותר.

דילוג לתוכן