מה הכי חשוב לדעת על התקנות פרגולות

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת העץ לפרגולה שלך הם הסביבה שלך, תנודות הלחות והטמפרטורה, החרקים באזור שלך והתקציב שלך. פרגולות מוכנות להרכבה זמינות כעת באלומיניום, ויניל ופיברגלס, ומספקות דרך מסוגננת ופרקטית לבניית פרגולות לצרכנים. בין המילים הרבות שהושאלו מאיטלקית, הפרגולה מתגלגלת מהלשון ומעלות תמונות של ארוחות אל פרסקו המוגשות תחת גג של בוגנוויליה וגפנים יסמין. פרגולות הן דרך מסוגננת להוסיף צל ופרטיות להגדרת אזור המגורים בחוץ. עם מבנה הקורה הפתוחה, הם מספקים צל מינימלי ומתאימים ימי קיץ חמים לסופות גשם.

פרגולה

היא מבנה חיצוני המשמש לכיסוי והצללת טרסות, שבילים ואזורי מחיה חיצוניים אחרים. בניגוד לאלמנטים קבועים בגינה, הידועים גם כמבני העץ הנוף, פרגולות מורכבות מעמודים ועמודים התומכים בגג קורות רוחב פתוח. הם יכולים לכלול עמודים אנכיים, עמודים, עמודים, קורות, קורות וסורגים.

בהתאם למיקום הפרגולה והסביבה

יתכן שיידרש צל נוסף משני הצדדים כדי ליצור מרחב מחיה נוח. הבחירה בפרגולות מובנות יכולה ליצור מעבר חלק בין חללי מגורים פנימיים וחיצוניים כמו טרסות, סיפונים ושטחים ירוקים. חלק הגג של הנאצלה יכול להיות סגור פתוח או מכוסה במשהו קבוע כגון גוון בד נשלף.

פרגולה צמודה אידיאלית ליישומים מסחריים כגון מסעדות, טרסות, בנייני דירות באוויר הפתוח, טרסות מוצלות ובריכות. פרגולות ומבנים צמודים דורשים אישורים וכפופים למסים נוספים, לכן חשוב לחקור לפני התקנה באזור מסחרי או מגורים.

מכיוון שמגמת החיים בחיק הטבע ממשיכה לצבור פופולריות

פרגולה יכולה להיות השקעה מצוינת בביתכם. פרגולות מספקות גם כיסוי לריהוט גן החיצוני ולמכשירי המטבח, בהתאם לדגם הנבחר, מה שהופך את מרחב המגורים בחוץ לפונקציונלי יותר. אם ברצונכם להתקין מבנה מגורים חיצוני, עומדות לרשותכם אפשרויות רבות, כולל פרגולות צמודות, פרגולות בודדות וגזיבו.

פרגולות הן הרחבה של שטח המגורים החיצוני שלך כבן הזוג המושלם לפרחים

קיסוס וצמחי טיפוס אחרים. כמו כן, אתה יכול להשתמש בפרגולה שלך כדי לגשת לביתן מבודד בדלת האחורית שלך וליצור מרחב מחיה מושך את העין. פרגולות מוסיפות המון יופי ועניין למרחב החיצוני שלך והופכות אותו לנכס יקר אם תחליט למכור את הבית שלך.

תגלה כי ערכות פרגולה רבות מצוידות בעץ שנחתך מראש ובחומרה הנדרשת. אם תבחרו בפיברגלס, עליכם לעבור ערכה להזמנת פרגולה בהזמנה אישית, מכיוון שפיתוחי פיברגלס טרומיים אינם זמינים לפרויקטים של DIY.

איש מקצוע מקומי בנוף יכול לעזור בתכנון ובניית פרגולה מאפס בחצר הבית שלך

אך אם אתה קונה ערכה מאחת מהיצרניות הידועות בארצות הברית, אין לך אותה גמישות עיצובית מכיוון שאתה מוגבל למלבנים בגודל קבוע והחלקים מועברים על ידי איש מקצוע הנוף שלך לבית שלך להרכבה והתקנה. ערכות הפרגולות האיכותיות ביותר יכולות לעלות בין $ 10,000 ל- $ 500 עד $ 1,000, בתוספת עלויות התקנה. בממוצע, ישנן ערכות DIY מתקדמות במחיר של פחות מ -1,000 דולר ונעים בין 3,600 דולר לפרגולת ארז בגובה 5 מטר, כולל חומרים ועבודה.

לפרגולות עץ שטופלו בלחץ יש חיים סבירים

אך עץ שטופלו בלחץ יכול בקלות לעוות ולהיקרע ויש לבדוק אותו לאורך זמן. עצים שטופלו בלחץ יכולים להיות מוכתמים או צבועים ולרוב הם מהסוגים הזולים ביותר של פרגולה בהזמנה שתוכלו לקנות. כתוצאה מכך, פרגולות פיברגלס אינן דורשות את אותן כפות רגליים עמוקות הנדרשות לחומרים אחרים בשל משקלן הנמוך. בעלי פרגולות רבים מחליטים לחלוק איתם את החופה כדי להיות מוגנת מפני האלמנטים. בשל המבנה המינימליסטי, אנשים רבים מאפשרים ליופי הטבעי של פרו גולה לדבר בעד עצמם ולהוסיף גפן הולכת וגדלה כדי להעניק לו אטרקציה טבעית יותר.

פרגולות הן מבנים פשוטים שהופכים את הגינה שלכם והופכים אותה לבית הגידול החיצוני שאתם אוהבים

זה תלוי איך אתה משתמש במרחב בתוך הפרגולה כדי להביא את הפרגולות שלך ממבנה פשוט לאזור מגורים חיצוני ייחודי. עם תאורה אטמוספרית, ריהוט מושלם ואח, תוכלו להתאים אישית את הסביבה כדי ליצור את מרחב המחיה האולטימטיבי בחוץ ולהפוך אותו למוקד הרעיונות העיצוביים היפים הללו של HGTV.

עבור חלקם פרגולה אולי נראית כמו בניין לא גמור, אך היא בנויה למעשה עם קורות, קורות אנכיות וקירות גג מסיביים. לפרגולות יש את היתרון בכך שהם עוזרים בשינוי המראה הכללי של האזור החיצוני שלך.

איך בנויה הפרגולה שלך תלוי כמה זמן היא תחזיק מעמד, כמה תחזוקה היא תזדקק לאורך השנים וכמה היא עולה. במדריך זה תמצאו פירוט של מהן פרגולות, קצת על ההיסטוריה שלהן, על החומרים השונים המשמשים בהן, מבנים מוצלים, לוחות ועוד.

עכשיו כשיש לך מושג טוב מהי פרגולה, מה האפשרויות השונות שלך ואיך אתה יכול לרכוש אחת. יתכן ותוהה כיצד להשתמש בפרגולות בגינון הגינון שלך. להלן חמישה רעיונות בסיסיים של pergOLA שיעזרו לך להתחיל בעיצוב ייחודי משלך.

תכנן את החלל שאתה רוצה לשים עליו לפני ההתקנה או הקנייה של הפרגולה שלך. האלמנט החשוב ביותר בתכנון פרגולות הוא להבטיח כי אתה מודד במדויק את השטח.

זכור שלחלק מהפרגולות יש קורות עץ או קורות התלויות מעל הקצוות אז תן לעצמך קצת יותר מקום. הם לא רוצים שמשהו יתנפץ לעצים או לבניינים גבוהים אחרים בקרבת מקום.
כדי לבדוק עוד פרטים נוספים אודות מה הכי חשוב לדעת על התקנות פרגולות והתקנות פרגולות באפשרותך להעיף מבט ב- urlshortner.org

 

Related Post

מעקב עובדים עם Hubstaffמעקב עובדים עם Hubstaff

עם מגיפות המובילות לרמות חסרות תקדים של עבודה מרחוק וחברות המחפשות דרכים חדשות למעקב אחר תפוקת העובדים, השימוש בכלים דיגיטליים לניטור העובדים בזמן אמת צובר פופולריות. פתרונות שהתמקדו בעיקר במעקב

דילוג לתוכן