סובלים מבעיות קליטה? מגדיל טווח Wifi פה לעזרתכם

במאמר זה אדון בכמה מהבעיות שחוויתי עם פס 2.4GHz, ואסביר כמה פתרונות שיעזרו לך לשפר את ביצועי הרשת ועיצוב Wi-Fi מעולה. סביר להניח ששמעת את המספר 24 /5 המוזכר מספר פעמים במאמר זה מכיוון שאלו הן שתי תדרי התדרים בהם אנו משתמשים עבור Wi-Fi והם התדרים בהם אנו משתמשים כדי לחבר לקוחות עם רשתות אלחוטיות. הטווח הוא אחד ההבדלים העיקריים בין שתי הלהקות ומאפייני ההתפשטות של האותות שהנתונים שלך מעבירים.

אנטנת הנתב שלך היא חד כיוונית, כך שהאות הולך לשני הכיוונים. כאשר אתה מציב את הנתב שלך בצד החיצוני של הקיר, אתה שולח את האות שלך פנימה.
עבור עוד מידע בתחום של מגדיל טווח Wifi וסובלים מבעיות קליטה? מגדיל טווח Wifi פה לעזרתכם ניתן לגשת לאתר must-shop.co.il

נסה למקם את הנתב שלך באמצע הבית ככל האפשר

אם אתה יכול, זה יכול לעזור להעלות את הנתב שלך ולחבר אותו לקיר או למדף העליון לאות טוב יותר. מקם את הנתב בקצה השני של הבית כך שהוא יהיה כמה שיותר באמצע הבית שלך, כך שהאות שלו יכול להגיע לכל פינה בקלות.

אם הדרך היחידה לקבל קליטה ראויה

היא הגדרת הנתב האלחוטי שלך, ישנם כמה טריקים בהם תוכל להשתמש כדי לתקן את בעיות הרשת שלך ולייעל את הרשת שלך. אם הנתב שלך ממוקם במיקום מרכזי, חיבור איטי עשוי לנבוע ממכשולים בבית שמפריעים לאות ה- Wi-Fi. רוב הנתבים בוחרים את הערוץ בו אתה נמצא, אך אם רשת אלחוטית שכנה משתמשת באותו ערוץ, עלולים להתרחש חסימות אותות.

אם הגדרת נתב Wi-Fi אחר

תוכל להוסיף אפשרות רשת אורח לנתב שלך. אם מישהו אחר נמצא במסיבה שלך, השבת את רשת האורחים כך שאף אחד לא יידע את סיסמת ה- WiFi שלך בבית ואתה לא צריך לדאוג שהרשת שלך תהיה בשימוש ללא רשות אלא אם אתה גר באולפן או בדירה, נתב ספק האינטרנט שלך לא יכול להיות מסוגל לספק כיסוי בכל רחבי הבית.

היכולת לעבור מרדיו 2.4 GHz בנקודת הגישה לרדיו שני 5 GHz מביאה יתרונות עצומים מבחינת ביצועי הרשת.

אם אתה מחפש נתב חדש ורוצה לשפר את מהירות ה- Wi-Fi והטווח בבית או במשרד

עליך לנסות לפחות נתב 802.11 N / A עם יכולות להקות כפולות או משולשות. נתבי B & G משדרים על פני הספקטרום הצפוף של 2.4GHz, בעוד נתבי N / AC משדרים על פס 5GHz. אם כבר יש לך נתב חדש יותר, בדוק אם הוא תומך ב- 5 GHz.

הפעלת רדיו 2.4 GHz בנקודת הגישה שלך משפרת את ביצועי הרשת, אך זה גם אומר שאתה משתמש במחצית מנקודת הגישה שהשקעת בה.

אם חיבור ה- Wi-Fi שלך איטי

אתה עלול להתפתות לחמם את הנתב הנוכחי שלך. בעיות מסוג זה עלולות להתגנב ככל שהשימוש בסמים גדל. אם אתה מגלה שההגדרות האוטומטיות אינן פועלות, תוכל להיכנס לממשק הניהול של הנתב שלך, לעבור אל Basic Wireless ולנסות לבחור אחת מהן, גם אם היא אינה בשימוש ברשתות רבות באזור שלך.

אנשים נחשפים לחומרים רבים בכל עת

כולל בעבודה, בבית הספר, בבית, באכילה ובאוויר שהם נושמים. גופם של חיות מעבדה ובני אדם אינו מעבד חומרים באופן זהה, כך שחומרים מסוימים עלולים לגרום נזק ואין להם אותן השפעות כמו לאחרים. ישנם הבדלים נוספים בין אופן בדיקת החומרים במעבדה לבין אופן השימוש בהם, כגון מסלולי החשיפה.

עם בליה

ריכוז מזהמי האוויר ממקורות מחוץ לבית עולה. רמות מזהמים ממקורות בודדים אולי לא מהווים כשלעצמם סיכון בריאותי משמעותי, אך ברוב משקי הבית יש יותר ממקור אחד התורם לזיהום אוויר פנימי. קיים סיכון רציני להשפעות מצטברות ממקורות אלה.

בקרת מקורות לרוב בעיות איכות הבית בתוך הבית

היא הפתרון היעיל ביותר לבעיה זו. הגדלת קצב האוורור בבית יכולה לסייע בהורדת רמות הפורמלדהיד. דרך נוספת להעריך אם הבית שלך מפתח בעיות אוויר פנימי היא זיהוי מקורות פוטנציאליים לזיהום אוויר פנימי.

אם השינויים האלה לא עוזרים

הגיע הזמן למצוא דגם שמתאים לצרכים שלך, בין אם אתה משתמש בנתב עם יחידה אחת או בית מרובה קומות. לנתבים חדשים יש תכונות מתקדמות שאינן נמצאות בנתבים ישנים יותר. קבלנים מיומנים להפחתת ראדון יכולים לחקור את הבעיות בביתכם ולעזור לכם לבחור את שיטת הטיפול הנכונה.

נתבי Wi-Fi סטנדרטיים דורשים מאריך הרחבת כיסוי בעוד נתבי הרשת מהדור הבא נועדו להפיץ כיסוי רשת Wi-Fi על פני נקודות גישה מרובות. אם כבר יש לך רשת Google Wifi, תוכל לנהל את חשבונך באמצעות אפליקציית Google Home.

רוב המכשירים הטכנולוגיים המסוגלים להתחבר לרשת אלחוטית יתחברו אליה בפס התדר של 2.4 GHz

אך הם אינם המכשירים היחידים שמשתמשים בפס זה. לנתבים באיכות גבוהה יותר יש בחירת ערוצים טובה יותר ומתפקדים טוב יותר על הלהקה הזו, ומניעים את מכשירי 5GHz בעלי יכולות QoS טובות יותר. בהתאם לדגם הנתב שלך, ניתן להשתמש ביציאת USB לחיבור כונן קשיח חיצוני אם הוא זמין לאחסון רשת, לחבר התקן ל- WiFi כדי להקל על שיתוף תוכן או לחבר מדפסת מכיוון שהדבר הופך אותו אלחוטי וניתן לשתף אותו. הרשת.

Related Post

אופטימיזציה של חיפוש קולי: התאמה לשינוי מגמות חיפושאופטימיזציה של חיפוש קולי: התאמה לשינוי מגמות חיפוש

הפוסט בבלוג דן במגמה המתהווה של אופטימיזציה של חיפוש קולי ומשמעותו בעידן הדיגיטלי הנוכחי. הוא צולל עמוק לתוך ההבנה כיצד החיפוש הקולי מחולל מהפכה באופן שבו אנשים מתקשרים עם טכנולוגיה

דילוג לתוכן