פלסטיק לתו נכה

הקדמה: מדוע גפיים מלאכותיות חשובות לקהילת הנכים

גפה תותבת היא מכשיר המחליף יד או רגל חסרות. גפיים מלאכותיות חשובות לקהילת הנכים מכיוון שהן מאפשרות להן לחזור לעצמאותן ולהיות עצמאיות יותר. הם יכולים לעזור לאנשים שאיבדו גפיים בתאונות או מצבים בריאותיים, כמו גם לאנשים שנולדו ללא גפיים.

גפה תותבת היא תחליף מלאכותי לזרוע או רגל חסרות. תותבות חשובות לקהילת הנכים מכיוון שהם מאפשרים להם לחזור לעצמאותם ולהיות עצמאיים יותר. הם יכולים לעזור לאנשים שאיבדו גפיים בתאונות או מצבים בריאותיים, כמו גם לאנשים שנולדו ללא גפיים.

כיצד משתמשים בגפיים תותבות?

התותבות יכולות לשמש להחלפת איבר שאבד או לעזור לאנשים עם מוגבלות. ניתן להשתמש בתותבות למטרות שונות. לדוגמה, הם יכולים לשמש כזרוע, רגל או משהו אחר. התותבת מחוברת לגוף ותעבוד כמו האיבר האמיתי.

מדוע איברים מלאכותיים חשובים?

גפיים מלאכותיות חשובות מכיוון שהן מאפשרות לאנשים שנפצעו או נכים להתנהל בחיי היומיום שלהם ולעשות דברים שרוב האנשים האחרים מקבלים כמובנים מאליהם. גפיים מלאכותיות מספקות גם הזדמנות לאלו שאיבדו איבר בתאונה או ממחלה לחזור לכוח העבודה ולחדש את פעילותם הרגילה.

הקדמה: מדוע פלסטיק כל כך חשוב לאנשים עם מוגבלויות?

פלסטיק הוא חומר המשמש בהיבטים רבים ושונים של חיינו. בתעשיית הרפואה והבריאות משתמשים בפלסטיק למטרות רבות ושונות. לדוגמה, רופאים משתמשים בפלסטיק כדי לכסות פצעים וחולים משתמשים בפלסטיק כדי לכסות את האזורים המרותקים למיטה שלהם.

השימוש הנפוץ ביותר בפלסטיק בתחום הרפואי הוא עבור גבס, המשמשים לעצמות שבורות או שברים. החומר מספק הגנה מפני לכלוך וחיידקים תוך מתן זרימת אוויר. זה גם לוקח פחות זמן להתייבש מחומרים אחרים כמו פיברגלס או בד פיברגלס.

בעבר, הרופאים היו צריכים לחתוך את הגבס כאשר לא היה צורך בו יותר, דבר שעלול להיות כואב ולא נוח עבור מטופלים שצריכים להתנהל בשגרת יומם עם גבס על היד או הרגל.

היום יש חדשים

השימוש בפלסטיק לנכים חשוב מסיבות רבות. אחת הסיבות העיקריות היא משום שניתן להשתמש בו לייצור תותבות ומכשירים אחרים המסייעים לאנשים עם מוגבלויות במשימות היומיומיות שלהם.

דוגמה אחת למכשיר פלסטיק המסייע לאנשים עם מוגבלות הוא מכשיר ה- Sip-and-Puff. מכשיר זה קיים מאז שנות ה-60 ועזר לאנשים רבים המתקשים לשתות או לאכול עקב מוגבלותם. ניתן להשתמש במכשיר פשוט על ידי יניקה בקצה אחד ונשיפה בקצה השני, שיפתח או יסגור שסתום כדי לאפשר כניסת נוזל.

דוגמה נוספת למכשיר פלסטיק המסייע לאנשים עם מוגבלות הוא מכשיר אורתוטי הנקרא "אורתוזיס כף הרגל" (AFO). AFOs לובשים על ידי מי

5 הסיבות המובילות לשקול שימוש בפלסטיק עבור אנשים עם מוגבלויות

פלסטיק הוא חומר שניתן ליצוק במגוון צורות וגדלים. זה עמיד, קל משקל וקל לניקוי. זה הופך אותו לחומר אידיאלי עבור אנשים עם מוגבלות הזקוקים לציוד עמיד שניתן להשתמש בו במטבח, בחדר האמבטיה או בסלון.

ישנן חמש סיבות מדוע כדאי לשקול שימוש בפלסטיק עבור אנשים עם מוגבלות:

– זה עמיד
למידע נוסף בנושא של פלסטיק לתו נכה באפשרותך להעיף מבט ב- xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

– זה קל משקל

– זה קל לניקוי

– יש לך יותר חופש בתכנון הציוד

– אתה יכול להתאים אישית את הציוד

השימוש בניתוחים פלסטיים לאנשים עם מוגבלות הוא מגמה גוברת. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עם מוגבלות עשויים לרצות לשקול ניתוח פלסטי.

מאמר זה יכסה את חמש הסיבות המובילות לשקול שימוש בניתוחים פלסטיים לאנשים עם מוגבלויות.

Related Post

קרדשיאןקרדשיאן

הקרדשיאנס וג'נרס מסיימים את הסדרה המצליחה שלהם אחרי העונה ה -20. עונה 20 של Keeping With the Kardashians מסתיימת ב -10 ביוני. לא קיבלנו מספיק סקופים בפרק האחרון, אבל כהן,

דילוג לתוכן