איך לתקשן שולחן מתנדנד

שלב 1: מצא את רגלי התמיכה העליונות

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא למצוא את רגלי התמיכה העליונות. הן הרגליים המחוברות לראש השולחן והן מחזיקות את השולחן. רגלי התמיכה העליונות גם עוזרות לשמור על השולחן שלך יציב.

השלב הבא הוא למדוד את גובה רגלי התמיכה העליונות. אתה יכול לעשות זאת על ידי מדידה מהרצפה למקום שבו הם מתחברים בחלק התחתון של השולחן שלך. לאחר שעשיתם זאת, תדעו כמה גבוה הם צריכים להיות על מנת שהשולחן שלכם יהיה שוב ברמה.

תיקון שולחן נדנדה יכול להיות מסובך מכיוון שרבים מהחלקים מוסתרים. הצעד הראשון הוא למצוא את רגלי התמיכה העליונות, שהן משטח השולחן, רגלי השולחן או מייצב השולחן.

השלב הבא הוא למצוא את הברגים שמחזיקים את הרגל במקום ולהסיר אותם עם מברג. אם אינך מוצא את הברגים הללו, ייתכן שתצטרך להשתמש במקדחה כדי ליצור חורים חדשים עבורם. לאחר שהסרת את כל הברגים הללו, אתה אמור להיות מסוגל למשוך למעלה בקצה אחד של הרגל ולהרים אותה.
עבור פרטים נוספים על איך לתקi שולחן מתנדנד עליך להעיף מבט ב- ishopy.co.il

שלב 2. חבר קוביות עץ לתומכי רגלי התמיכה

תיקון שולחן אינו משימה קלה. אתה צריך לוודא שהשולחן ישר ויציב. במאמר זה, אנו הולכים להראות לך כיצד לתקן שולחן מתנדנד עם קוביות עץ.

ראשית, תצטרך למדוד את גובה רגלי התמיכה ולאחר מכן לסמן אותן על הרצפה. לאחר מכן הנח אחד מהבלוקים האלה מתחת לכל רגל ובדוק אם הוא מיושר. אם לא, תצטרך להתאים על ידי הוספה או הסרה של קצת עץ מהבלוקים האלה עד שהוא ישוב שוב. לאחר שכל ארבע הרגליים מפולסות, הנח גוש מתחת לכל רגל והברג אותן למקומן עם ברגים או מסמרים.

קוביות עץ משמשות לחיבור רגלי התמיכה של שולחן. הם עשויים בדרך כלל מעץ, אך יכולים להיות עשויים גם ממתכת או פלסטיק. ניתן להשתמש בסוגרים כדי לתמוך בפלטת השולחן ולמנוע את צניחתה.

שלב 3. הנח דיבלים מעץ מתחת לרגלי התמיכה התחתונה

השלב השלישי הוא הנחת דיבלים מעץ מתחת לרגלי התמיכה התחתונות. זה יספק יותר יציבות לשולחן וימנע ממנו להתנדנד.

זהו מדריך כיצד לתקן שולחן נדנדה. השלב הראשון הוא למדוד את גובה השולחן ולאחר מכן לחתוך שתי חתיכות עץ ארוכות מספיק כדי להגיע מהקרקע עד לראש השולחן. השלב השני הוא לחבר את פיסות העץ הללו יחד עם ברגים ומסמרים, ולוודא שהן מפולסות משני הצדדים. השלב השלישי הוא הנחת דיבלים מעץ מתחת לרגלי התמיכה התחתונות. זה יספק יותר יציבות לשולחן וימנע ממנו להתנדנד.

יש להניח את דיבלי העץ מתחת לרגלי התמיכה התחתונות. זה יהפוך את השולחן ליציב יותר ופחות סביר שיתנדנד.

שלב 4. התקן לוחות וברגים עבור תושבות וחיבורים לרגליים תומכות

שלב 4. התקן לוחות וברגים עבור סוגרים וחיבורים לרגליים תומכות

הסוגרים הם התומכים שמחזיקים את פלטת השולחן במקומה. הם צריכים להיות מחוברים לרגלי השולחן עם ברגים, כך שהוא יכול לתמוך בכל משקל משטח השולחן.

השלב הבא הוא התקנת לוחות וברגים לתושבת וחיבורים לרגליים תומכות. לוחות מונחים שטוחים על הרצפה, ולאחר מכן מוברגים לתוך בסיס השולחן. יש לרווח את הלוחות כך שיהיו בגובה אחד עם השני. ברגים וסוגריים משמשים לחיבור הלוחות יחד.
בכדי לקרוא עוד מידע בנושא של איך לתקן שולחן מתנדנד ואיך לתקשן שולחן מתנדנד כדאי להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

בחלק זה, נדבר על אופן התקנת לוחות וברגים לסוגריים וחיבורים לרגליים תומכות. לוחות מונחים שטוחים על הרצפה, ולאחר מכן מוברגים לתוך בסיס השולחן. יש לרווח את הלוחות כך שיהיו בגובה אחד עם השני. ברגים וסוגריים משמשים לחיבור הלוחות יחד".

שלב 5. הוסף משקלי נגד ליציבות

כדי לתקן שולחן נדנדה, עליך למצוא את נקודת האיזון של השולחן ולהוסיף לה משקלי נגד.

נקודת האיזון היא המקום שבו יהיה מרכז הכובד אם השולחן מאוזן מצד אחד.

אם תשים משקולות בשלב זה, זה יספיק כדי למנוע מהשולחן להתנדנד.

משקל הנגד זהה למשקל העומס, אבל הוא נמצא בצד הנגדי של נקודת המשען.

בשלב זה, יהיה עליך לחבר משקל נגד לקצה השני של זרוע המנוף. זה יאזן את השולחן שלך ויהפוך אותו ליציב יותר.

Related Post

דילוג לתוכן