בניית אתר בוורדפרס

הבעיות שאתה שומע עליהן הן אבטחה לקויה, אתרים שעוברים קיפאון וממשקי משתמש לקויים בממשק עקב תוספים ועיצוב מקודדים בצורה גרועה. לא מדובר בבעיות, אלא בבעיות שנוצרות או יכולות להיגרם עקב רשלנות או ידע לא מספיק על תקני קידוד.

בחלק זה, אני חושב שאראה לך תוסף נהדר שמשתמשי וורדפרס רבים מתקינים וחושבים. זה נהדר להצגת תוכן, זה מוסיף תכונות חברתיות, זה מאבטח את האתר שלך ופשוט מועיל.

לפרטים נוספים

עיין בהדרכה המלאה שלנו כיצד להתקין תוספים שלב אחר שלב. עכשיו שאתה יודע להוסיף תוספים לאתר שלך, נתחיל עם הטוב ביותר. עכשיו, כשתדעו ליצור אתר וורדפרס ולהקים ערכת נושא ותוספים בחינם, תוכלו להתחיל להוסיף תוכן. לאחר שיצרת אתר WordPress משלך, הוסף תוכן וסיימת.

אז הגיע הזמן להתחיל לעבוד באתר הוורדפרס שלך מכיוון שאתה יודע איך לוח המחוונים עובד

בחלק זה אדון בצעדים הראשונים שעליך לבצע, כולל רכישת דומיין וחבילת אירוח, התקנת וורדפרס והיכרות עם וורדפרס. כדי ליצור אתר WordPress, שני הדברים הראשונים שאתה צריך הם שמות דומיינים וחבילת אירוח.

חברה לבניית אתרים רוכשת עבורך שם דומיין שמשמש את המבקרים כאשר הם מנסים למצוא את האתר שלך בדפדפן האינטרנט שלהם. כשאתה יוצר אתר עבור חברה, שם הדומיין שלך צריך להתאים לשם החברה שלך. כך אנשים מקלידים את הדפדפן שלהם כדי להגיע לאתר הוורדפרס שלך.

אתה יכול לקנות שמות דומיינים מהמון מקומות שונים אבל GoDaddy ו- Namecheap הן שתי האפשרויות המשתלמות ביותר. לאחר שרשמת שם דומיין, תוכל לרכוש כתובת אתר של אתר, שהיא הכתובת בה המשתמשים יראו את תוכן האתר שלך.

לפני שתתחיל לבנות את אתר האינטרנט שלך

בחירת שם הדומיין שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירה היכן שקהל היעד שלך ימצא אותך והזדהות עם המותג שלך. מפתה לבחור משהו מצחיק או מושך את העין, אך בחירת דומיין המייצג את המותג שלך תקל על אנשים למצוא אותך. זה יכול לשמש כדי לעזור בבניית מותג אישי מכיוון ששמות הדומיינים שלך נוטים יותר להופיע בתוצאות חיפוש אם מישהו מחליט לחפש בגוגל את שמך.

החלק החשוב ביותר בבניית אתר וורדפרס

הוא התוכן, לכן כדאי לשים לב היטב לנושא שלך. עליכם לבחור נושא לאתר שלכם שמתאים למותג שלכם וטוב מספיק כדי לגרום לדברים לעבוד. הנושא שלך משפיע על הצגת האתר שלך ועל הרושם הכללי שהוא מעניק למבקרים שלך. יש לקחת בחשבון נושאים רבים כשבוחרים נושא טוב ולומדים כיצד לבנות אתר, גם אם אינך מעצב אתרים. בעוד שוורדפרס עצמה היא פלטפורמה נוספת, Envato Market ו- Monster Template מציעים מגוון רחב של עיצובים של אתרים הנקראים Themes.

ערכות נושא הן עיצובים מתחלפים המאפשרים לך לשנות את מראה אתר וורדפרס שלך בלחיצת כפתור

הם כוללים ערכות צבעים, מיקומי יישומונים, תבניות עמודים, פריסות, גופנים ופרטים סגנוניים אחרים. העיצובים הם העיצוב הקדמי של האתר שלך ויש להתקין אותם בחשבון הוורדפרס עצמו.

מלבד WordPress.org, יש כמה חנויות נושא ושווקים אחרים, כגון ThemeForest. מדובר באתרי צד שלישי המציעים נושאים חינמיים ופרמיום שיכולים לשנות את הצגת האתר מבלי לשנות את התוכן.

ניתן ליצור אתר עבור eBay עם תוסף המכירה הפומבית של וורדפרס. יש לנו מדריך שלב אחר שלב כיצד לבנות אתר מכירות פומביות מקוונות עם WordPress אותו תוכלו לעקוב כאן.

הדרך הקלה ביותר להתקין את וורדפרס

היא להתחיל עם חשבון אירוח ולעצב אתר וורדפרס. יש חברות אירוח אתרים שמציעות דומיינים בחינם איתם תוכלו לפתוח אתר. Bluehost היא ספקית אירוח מומלצת, והם מציעים למשתמשי WPBeginner דומיין חינם ו -60% מהאירוח אם תחליט ליצור את האתר שלך עם השירותים שלהם. ברגע שיש לך את שם הדומיין ואת מארח האינטרנט שלך מוכנים לשימוש, עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת בניית אתרים CMS, המכונה גם CMS.

אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומצויד באלפי עיצובים ותוספים בחינם כדי שהאתר שלך ייראה מקצועי וייחודי.

וורדפרס ניתן לבנות בזול

ידידותי לבדיקה ובמהירות ליצירת אתר וורדפרס במחשב שלך, בין אם אתה מפתח מנוסה המשתמש בטכנולוגיה שמניעה 38 אתרים ובין אם רק מתחיל. בסביבת פיתוח מקומית, פיתוח מקומי פירושו אירוח קבצי דפי אינטרנט במחשב שלך, בניגוד לשרת אירוח אתרים. הגדרת אתר וורדפרס שלך קלה בהרבה מאשר כאשר מארח האינטרנט שלך מגדיר אותך, ואינך צריך ללכלך את הידיים.

כאמור על ידי WordPress.org

יש לך אפשרות לתכנית בחינם, אך היא מחייבת לרכוש תוספים או נושאים הקשורים לאתר הוורדפרס שלך מספק אירוח הדומיין שלך. אתה יכול גם לקבל רשם דומיינים, כגון GoDaddy, מספק האחסון שלך. שם הדומיין מקבל חיפוש ורכישה פשוטים מאחד מרשמי הדומיין שבחרת.

ב- WordPress.org תוכלו לרכוש ערכות נושא ותוספים ממארח האתר שלכם. בתפריט תוספים תוכלו לראות אילו תוספים כבר מותקנים ולהוסיף חדשים. המלצות נוספות על תוספים ניתן למצוא ברשימה זו של 24 תוספי וורדפרס לאתרים עסקיים.

מדריך אולטימטיבי זה מכסה את יסודות התהליך שלב אחר שלב של בניית אתר WordPress משלך, כמו גם רשימה של טיפים וטריקים שכדאי לזכור בעת עבודה עם WordPress.

יש עוד הרבה אחריות שמלווה בניהול אתר WordPress.org

עליך לרכוש ולהגדיר שם דומיין משלך, להתקין תוספים ועיצובים, לשנות את קוד האתר שלך ולנהל את אבטחתו. בהתחשב בכך שיש מעל 18 מיליון אתרים, זה יכול להיות קצת קשה להישאר מקורי, אבל זה שווה את זה.

נכתב בשיתוף קרצה חברה לבניית אתרים

 

Related Post

חברה לבניית אתרים ופורטליםחברה לבניית אתרים ופורטלים

פורטלי לקוחות מקוונים הם פורטלי אפליקציות מאובטחים המספקים ללקוחות ולשותפי ספקים נקודת גישה יחידה למוצרים, שירותים ומידע של החברה. פורטלי אינטרנט המאפשרים תקשורת מרחוק ושיתוף פעולה עם שותפים חיצוניים, לקוחות

דילוג לתוכן