תותבות על שתלים בראשון לציון – איך זה עובד?

מבוא: מהם היתרונות של שיניים תותבות על שתלים?

שיניים תותבות על שתלים הן דרך מצוינת להחליף שיניים חסרות. הן גם נוחות יותר מתותבות כי הן ניתנות להסרה וניתן להוציא אותן בלילה לפני השינה.

תהליך קבלת תותבות על שתלים הוא מהיר וקל. רופא השיניים יעשה תחילה רושם מהפה שלך, ולאחר מכן ישלח את ההתרשמות למעבדה. המעבדה תיצור סט שיניים תותבות שמתאימות בצורה מושלמת לפה שלך. ברגע שהם יחזרו מהמעבדה, רופא השיניים יצמיד אותם לשתלים שלך עם ברגים או עמודים טיטניום שהוכנסו לעצם בלסת שלך.

השתלת שיניים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להחליף שיניים חסרות. הם עמודי מתכת קטנים הממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת. העמודים משמשים כעוגנים להחלפת שיניים מלאכותיות, כגון שיניים תותבות או כתרים.

שיניים תותבות על שתלים מספקות יתרונות רבים בהשוואה לתותבות ללא שתלים. שיניים תותבות על שתלים יכולות להחזיק מעמד עד 10 שנים לפני שיש צורך להחליפן, בעוד שתותבות ללא שתלים יזדקקו להחלפה כל כמה שנים. הן מגיעות גם בעלות גבוהה יותר אך יכולות לספק נוחות ויציבות רבה יותר מאשר תותבות מסורתיות מכיוון שהן מעוגנות לעצם עם ברגים וצלחות טיטניום.

הקדמה: מהי תותבת?

תותבת היא מכשיר מלאכותי המחליף חלק גוף חסר. זה יכול לשמש כדי להחליף שן אבודה, איבר או איבר.

ישנם שני סוגים של תותבות: חלקית ושלמה. תותבת חלקית משמשת להחלפת שן חסרה אחת בעוד שתותבת שלמה מחליפה את כל השיניים בלסת העליונה או התחתונה.

שיניים תותבות הן סוג אחד של תותבות שלמות שניתן להשתמש בהן כדי להחליף את כל או חלק מהשיניים בפה. הם עשויים בדרך כלל מאקריליק, גומי, סיליקון-גומי, סגסוגות מתכת או חרסינה ומוצמדים לשתלים בעצם הלסת העליונה לתמיכה.

תותבת היא מכשיר מלאכותי המחליף חלק גוף חסר. אחד הסוגים הנפוצים ביותר של תותבת הוא תותבת. שיניים תותבות הן מכשירים נשלפים שממלאים את הרווחים בפה שבהם איבדת שיניים.

ניתן לייצר שיניים תותבות ממגוון חומרים, כולל אקריליק, מתכת ופורצלן. תותבות חלקיות קטנות יותר מתותבות מלאות וממלאות רק את הרווחים שנותרו על ידי שן אחת או שתיים חסרות. שיניים תותבות מלאות מכסות את כל קשת הפה, מקו החניכיים ועד הסנטר.

תהליך קבלת תותבות על שתלים מתחיל בדרך כלל בבדיקה והתייעצות עם ד"ר אמיר והידי כדי לקבוע אם השתלים נחוצים עבורך ואיזה סוג יתאים לך ביותר בהתבסס על גורמים כמו צפיפות עצם ועצם הלסת.

כיצד להשתמש בתותבות עם שתלים?

שיניים תותבות הן פתרון נפוץ לאנשים שאיבדו את כל השיניים שלהם. ניתן לחבר אותם לשתלים או להניח אותם על החניכיים.

התותבת היא מכשיר נשלף המחליף את תפקוד השיניים החסרות שלך. הוא עשוי בהתאמה אישית מרשמים שנלקחו מהפה והחניכיים. התותבת מצוידת בשיניים מלאכותיות, העשויות משרף אקרילי או חרסינה, והיא מוחזקת במקומה בשאיבה בעת החדרתה לפה ובשאיבה טבעית כשהיא מונחת על רקמת החניכיים התחתונה.
לפרטים נוספים בנושא של תותבות על שתלים בראשון לציון – איך זה עובד? נא לגלוש לאתר totavotlior.co.il

שיניים תותבות משמשות להחלפת שיניים שאבדו. הם עשויים מחומר הנבחר בהתאם לצרכי המטופל. ישנם סוגים שונים של תותבות, כגון תותבות מלאות, תותבות חלקיות או תותבות נתמכות בשתל.

תותבת מלאה היא מכשיר נשלף המחליף את כל השיניים הטבעיות בפה ומכסה את החניכיים. השיניים המלאכותיות מעוצבות כך שיתאימו על החניכיים ומוחזקות במקומן באמצעות סוגרים או חיבורים משני צידי הפה.

תותבת חלקית משמשת כאשר חלק מהשיניים הטבעיות נשארות בפה שלך ואתה זקוק ליותר משן חלופית אחת. ניתן לחבר תותבות חלקיות לשיניים טבעיות באמצעות סוגרים או שניתן להחזיק אותן במקומן על ידי חומר דבק המוחל על השן הטבעית שנותרה

 

שיניים תותבות בראשון לציון

Related Post

דילוג לתוכן