פסילת רישיון בגלל אפילפסיה

כולנו יודעים שמחלקת כלי הרכב הקליפורניים (DMV) היא הסוכנות הממשלתית המוסמכת להוציא רישיונות להפעלת רכב מנועי במדינת קליפורניה. מה שאנשים רבים אינם מודעים לו, לעומת זאת, הוא כי ל- DMV יש גם את הכוח להשעות או לשלול רישיון נהיגה עבור כל אדם שהם מאמינים שהוא הגורם לכך. ה- DMV יכול לשלול או לשלול רישיון נהיגה לכל מי שחולה באפילפסיה, התקפים או הפרעות תודעתיות אחרות.

על פי ה- DMV בקליפורניה, כושרו של נהג לנהוג נפגע בגלל מצבו הבריאותי. ה- DMV בקליפורניה לומד כי נהג הוא אפילפטי על ידי דיווח על הנהג לרופא.
למידע נוסף בנושא של עורך דין מרב"ד נא לגלוש לאתר tabura.co.il

אם ה- DMV יקבל מידע כי נהג חלה באפילפסיה או סובל מהתקפים אפילפטיים

הוא עשוי להורות לנהג להגיע לבדיקה מחודשת או לחקור את הנהג לפני צו ההשעיה או הביטול המיידי. אם ה- DMV מודע למצב הנהג, הנהג עשוי לנסות לשמור על רישיונו על ידי בקשת בדיקת DMV או שימוע.

השעיה מיידית בעקבות מגע עם רשויות אכיפת החוק או הודעה של רופא כי אירוע אירוע עם אפילפסיה המהווה סיכון קרוב לציבור

על פי חוק איווה, נהג שחווה חוסר הכרה או אובדן שליטה מרצון חייב להיות נטול התקפים למשך שישה חודשים, ללא קשר לדוח רפואי או המלצה. רישיון עשוי להיות מושעה בחצי השנה הקודמת על בסיס הצהרה אישית או דיווח רפואי על התקפה.

אדם עם הפרעת התקף אינו רשאי לנהוג אלא אם כן רופא מורשה מדווח כי האדם לא היה מסוגל לנהוג לפחות שישה חודשים לפני נטילת תרופות

אדם אינו נפסל אם חווה הילה במהלך אותה תקופה. אם רופא מבקש ממלא טופס רפואי הקובע כי המצב רדום ותחת פיקוח רפואי מספיק להפעלה בטוחה של רכב מנועי ומדווח כי המצב היה בשליטה במהלך התקופה, ניתן להציע רישיון מוגבל למשך 6 חודשים.

לאחר 6 חודשים

על הרופא להציג דוח רפואי לרשם כדי לקבוע האם יש להנפיק מחדש את בעל הרישיון בעל הרישיון המוגבל או לשלול את הרישיון עם הגבלת רישיון. ניתן לאשר אדם חולה אפילפסיה עם הגבלה על בסיס שנתי על ידי הגשת דוח רפואי הקובע כי המצב נמצא בפיקוח רפואי, מנוחה, נטילת תרופות והאדם תלוי בתרופות.

טופס דוח המבחן הרפואי (DS 346) עשוי לשמש נהגים במבחן מסוג III אם הנהג חותם על הטופס על פי חוק קליפורניה ללא קנס בגין שקר

כל עוד המידע נכון ונכון. במשך 3-6 חודשים בדלאוור, רופא נדרש לדווח ל- DMV על כל הפרעת התקפים הקשורה להפרעות מחוסר הכרה. בקולורדו, כל מי שיש לו מחלה הגורמת לחוסר הכרה, חייב להגיש הצהרה רפואית המאשרת את כשירותו לנהוג לתקופה מוגדרת. בקונטיקט נדרש חידוש הרישיון כתנאי לחידוש הרישיון.

ה- DMV מעריך מידע רפואי כדי לקבוע אם יש להוציא או להגביל רישיון נהיגה. ההחלטה להעמיד נהג למבחן רפואי (סוג III) מבוססת על ההיסטוריה הרפואית של הנהג כדי להוכיח אמינות.

מאסר על תנאי רפואי לנהגי סוג II: שלושה חודשים ללא התקף. מבחן רפואי לנהגי סוג III: נטול התקפים למשך חצי שנה לפחות ללא חשש מהתקפים.

אם היית נטול התקפים במשך שישה חודשים ואין לך בעיות בריאותיות אחרות או חששות תרופתיים, ה- DMV יכול להחזיר את הרישיון שלך ללא הגבלות. רשות רישיון הנהיגה רשאית לשקול רישיון נהיגה מותנה לתקופת תפיסה קצרה ומצומצמת יותר.

ייחשבו חריגים במצבים העולים בקנה אחד עם האמור לעיל. ההיסטוריה של התקפים שפירים של תסמונות אפילפסיה מוגבלת לילדות. במקרים אלה התקן הסטנדרטי חל על אנשים הסובלים מהתקפים.

אם היה לך התקף ספונטני יחיד שלא קשור למחלה רעילה

בדיקה נוירולוגית מלאה אמורה לחשוף כל סוג של פעילות התקפים. לא עבר התקף בזמן שינה או התעוררות במשך חמש שנים לפחות. אם יש לך התקף אחד או יותר בגיל ההתבגרות או בבגרות המוקדמת, אתה לא צריך להתחיל או להמשיך לנסוע ללא בדיקה רפואית זהירה. הימנע מנסיעה במשך יותר משש שעות בכל פעם, במיוחד בלילה, בשעות העומס, עם אלכוהול או אם אתה נוטל תרופות נגד התקפים. אם אתה זקוק לתרופות למניעת התקפים, עליך להישאר תחת פיקוח רפואי קבוע אם אתה ממשיך לנהוג או להפסיק לנהוג אם מתרחשים התקפים.

פרק של חוסר הכרה

הוא סיבה טובה להוריד נהג מהכביש. במהלך בדיקת DMV, על הנהג למסור ראיות לקצין השימוע של DMV כי הוא נוטה להתקפים. לאחר ששמע את הראיות לעיל, ה- DMV עשוי לאפשר לנהג האפילפטי לשמור על רישיונו אם ה- DMV יקבע כי הנהג יכול לנהוג בבטחה.

אם ההתקפים לא חוזרים על עצמם

האדם יקבל רישיון ללא תנאי ויופנה להחזיר את הרישיון. רשות הרישוי רשאית להמשיך לנהוג בהתחשב במקרה החריג. בנסיבות אחרות מאשר האמור לעיל, אדם העומד בקריטריונים להחזקת רישיון מותנה אינו רשאי לעמוד עוד בקריטריונים להחזיק ברישיון זה.

אם אדם חווה התרסקות ומאבד שליטה ברכב, מה שמוביל להתקף, תקן הזמן שאינו נהיגה חל על האדם להיכנס לאחת מקטגוריות ההתקף כדי לאפשר צמצום.

בארה"ב

אנשים עם אפילפסיה יכולים לנהוג בזמן שההתקפים שלהם נמצאים בשליטת תרופות או טיפולים אחרים, כל עוד הם עומדים בדרישות האישור של מדינתם. כמה זמן הם נטולי התקפים משתנה ממדינה למדינה, אך עשוי לנוע בין שישה חודשים לשנה. נהגי כלי רכב כבדים ואוטובוסים יכולים להיות נטולי סמים עד חמש שנים.

Related Post

"מתקן לתו נכה לרכב: שדרוג איכותי ומתקדם לנכונות הרכב""מתקן לתו נכה לרכב: שדרוג איכותי ומתקדם לנכונות הרכב"

מאמר זה בוחן את החשיבות של תיקון לוחיות רישוי נכים לרכב, תוך הדגשת היתרונות של שדרוגים איכותיים ומתקדמים להבטחת תקינות ובטיחות הרכב. הקדמה: מדוע חשוב תיקון לוחית רישוי נכים? תיקון

דילוג לתוכן