ספא מפנק למשפחה

קבלו את כל הפרטים על יום המשפחה כאן במדריך המקורבים שלנו ל-Wi Spa with Kids. אל תשכחו להצטרף בחינם למועדון הילדים Twin Cities כדי ליהנות כשהמשפחה רגועה ובמצב רוח טוב.

אם אתם מחפשים רעיונות יצירתיים לאחר ספא לכל המשפחה

הצטרפו למועדון הילדים של ערים תאומות. מועדון הילדים Twin Cities הוא מועדון מהנה ופעיל לכל מיניאפוליס/סט. משפחות לואיס. לואיס. כשאתה מצטרף, כל המשפחה שלך תוכל ליהנות ממספר הנחות בלעדיות במועדון הילדים של ערי תאומות במקומות שונים של ערים תאומות.

פלמינגו ספא בחיפה למשפחות 

שמשפחות יוכלו ליהנות מטיפולי ספא עם ילדיהן. למלונות ספא רבים יש יותר מ-16 מדיניות, מכון ספא פלמינגו הוא ידידותי למשפחות, מתינוקות ועד פעוטות. כמו מכוני ספא קוריאניים רבים, ספא יום משפחתי זה הוא דמוקרטי ומעורב לחלוטין, מה שאומר שאתה יכול לקרב את כל המשפחה כדי ליהנות מהסאונה ומחדר הקרח.

חדר השדונים נראה כאילו זה המקום שבו מתאספים הפיות והשדונים

אבל במקרה זה הוא מתייחס לאחד מהחדרים היפים הרבים בספא יום משפחתי זה. הספא המבודד כולל אזורי מנוחה פנימיים וחיצוניים וטיפולים בהשראת הים, כגון קרצוף גוף עם מלח ים ורוד. יש גם ספא מופעים עם 50,000 רגל של מרחב פנימי וחיצוני.

ב-פלמינגו ספא בחיפה 

כל המשפחה מוזמנת לקפוץ לג'קוזי, לטבול באמבט המים המינרליים, להירגע בחדר החושים ולהתנדנד על כסאות הנוח בחצר המיועד מֶרחָב. פלמיגנו ספא מציע מגוון של טיפולי ספא ושירותים לכל המשפחה.

במהלך חופשת ספא משפחתית

כל המשפחה יכולה להירגע ולהתחדש עם טיפולי ספא מתאימים לגיל. יום בספא הוא לא רק פינוק והרפיה, השירותים הרבים המוצעים יכולים גם לחזק את המערכת החיסונית על ידי חיזוק הגוף עם ארומתרפיה, ניקוי רעלים והיתרונות הרבים של בוץ. יום בספא הוא בדיוק מה שיביא לזמן נעים של תקשורת וגם רגיעה ורגיעה. יום בספא יפחית מתח בסביבה מרגיעה ויאפשר לכם לפנק את עצמכם בזמן שהילדים מתכבדים במשהו חדש ויפה.
לפרטים מורחבים בתחום של ספא מפנק למשפחה עליך להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

תנו לילדים שלכם לעשות אמבטיה מרגיעה וידידותית לילדים ביום ספא לא יקר

זו הדרך המושלמת לבלות כמה שעות בזמן שהילדים שלך מעריכים את היצירתיות ואתה נהנה מההזדמנות להתחבר אליהם. תינוקות יעריכו את המגע האוהב וירגישו יפים, ממש כמו מישהו שמחבק אותך. הילדים שלכם ייהנו גם לצפות בתמונות של היום כדי לזכור את החוויה.

תגיד לילדים שלך ללבוש את הפיג'מה המיוחדת שלהם או חלוק רחצה

כדי שירגישו שהם בספא אמיתי. אם זה לא מה שהילד שלכם אוהב, רוב הסיכויים שבמלון שיש בו ספא לילדים יש גם מועדון ילדים או תוכנית פעילות אחרת שהם יכולים להצטרף אליהם בזמן שאתם נהנים מהספא. לקחת את הילדים לספא הוא המצב הטוב ביותר עבור כולם. הספא לילדים של קרניבל מבטיח שילדכם הגדול לא ירגיש עזוב בזמן שהקטנטנים עסוקים כל היום בבידור של מחנה קרנבל.

ילדים מעל גיל 7 יכולים לבחור מתפריט הספא לילדים

הכולל עיסוי לדוגמא ועוטף ורדים. חבילות ספא רבות לילדים כוללות טיפולי פנים, מניקור ועיסויים המיועדים במיוחד לילדים ובני נוער. טיפולים חיוניים לילדים בכל הגילאים צצים בכל הארץ – טיפולי פנים לפירות, עיסויים מיני הורים וילדים וצביעה מהנה של ציפורניים הם מושלמים לילדים המעוניינים לקבל טיפול ספא ומעולים להורים המעוניינים לבלות בשקט ובאיכות. זמן עם יקיריכם. אתר הנופש המחודש של פלמינגו ספא הרחיב את היצע הספא שלו לילדים עם טיפולי פנים לבני נוער ומניקור ושיער לילדים בני 4.

 

Related Post

מלונות בירושלים- כל מה שרצית לקרוא בענייןמלונות בירושלים- כל מה שרצית לקרוא בעניין

הדילים הטובים ביותר למלונות בירושלים: מדריך מקיף מלונות בירושלים – כל מה שרציתם לקרוא עליו: הדילים הטובים ביותר למלונות בירושלים: מדריך מקיף ירושלים היא אחת הערים ההיסטוריות בעולם. היא עמדה

דילוג לתוכן