מעקב עובדים עם Hubstaff

עם מגיפות המובילות לרמות חסרות תקדים של עבודה מרחוק וחברות המחפשות דרכים חדשות למעקב אחר תפוקת העובדים, השימוש בכלים דיגיטליים לניטור העובדים בזמן אמת צובר פופולריות. פתרונות שהתמקדו בעיקר במעקב אחר פעילות עובדים ורישום התנהגות חשודה נועדו לפקח על תפוקת העובדים, לפקח על בריאות ורווחתם, ואף לשפר את מעורבותם.

פתרונות ניטור עתידיים כוללים מכשירים כמו מד תאוצה שעוקבים אחר העובדים עוברים

ועוקבים מיוחדים שאוספים נתונים על התדירות שבה עובדים מדברים ומקשיבים. פתרונות הניטור העתידיים יכללו מכשירים כמו מד תאוצה העוקב אחר העובדים עוברים וגשש מיוחד שאוסף נתונים באיזו תדירות הם מדברים או מאזינים לעמיתיהם.

אחת החלופות הנפוצות ביותר של Hubstaff לניטור עובדים

היא אפליקציית ניטור העובדים, המסייעת לך לפקח מרחוק על עובדים. חפש עדכונים חיים וגש לנתונים בזמן אמת כגון שעות, דקות, שעות ביום ושעות עבודה. אתה יכול להכניס נתונים רבים ככל שתרצה לדוחות פרודוקטיביות ולהפוך אותם לזמינים עבור מגוון יישומים אחרים. לדוגמא, עובדי Hub "Workpuls ו- VeriClock הם טהורים – כלי מעקב בזמן המשחק המספק יכולות פיקוח עמוקות לעובדים.

העובדים יכולים להיות בטוחים כי פעילויותיהם מנוטרות רק בשעות העבודה ובאופן המדויק שבו הם מנוטרים

מנהלים יכולים גם לקבוע לוחות זמנים למעקב פרטני כך שהעובדים לא יצטרכו לדאוג שיעקבו אחריהם מחוץ לשעות העבודה. כלי ניטור עובדים עובדים בכדי לשמור על הצוות שלך ברמת התפוקה הגבוהה ביותר תוך שמירה על אבטחת הנתונים.

תוכנות הנסקרות בסקירה זו נעות בין מכשירי שעון זמן שמוסיפים פלטפורמות ניטור עמוקות למעקב אחר פעילות עובדים וכלים במעקב בזמן כגון TimeTracker ו- TimeWatch

ניתן לפקח על שעות העבודה של העובדים בעזרת לוח זמנים המאפשר גם להגיש הוצאות בקלות יש אפילו אפשרות לקבל דוחות פרודוקטיביות על סמך האתרים העובדים מבקרים.

בנוסף, ארגונים יכולים להציג את e מעקב אחר עובדים כאמצעי למעקב אחר זמן שהושקע במשימות ובפרויקטים. ניתן ליצור דוחות באמצעות תוכנת ניטור עובדים ולהשוות בין מחלקות לעובדים בודדים.

לדוגמא, תוכנת ניטור עובדים שאינה מספרת לעובדים שהם מנוטרים יכולה לשמש במצב גלימה. לעומת זאת, היא יכולה להשתמש במצב שקוף המאפשר לעובדים לראות את תוכנת הניטור במכשירים שלהם.

ל- Hubstaff יש הרבה תכונות שימושיות

ועליך בהחלט לשקול אותם עבור הארגון שלך. בנוסף ליכולות פיקוח חכמות של עובדים, תוכנת שכר זמינה גם כדי לעזור לך לנהל פעילויות עסקיות אחרות בצורה יעילה יותר. אם אתם מחפשים דחיפה וחוששים בעיקר מהפרודוקטיביות של העובדים שלכם, הובסטאף יכול להיות אפשרות טובה עבורכם. עם זאת, מי שרוצה תוכנה פחות פולשנית לפקח על העובדים חייב להיות מודע לכך שסוכני המעקב שלהם שקופים ובולטים יחסית. – —- מעקב אחר זמן מאפשר למנהלים ובעלי עסקים לראות את שעות העבודה של עובדיהם בזמן אמת. מגלים זמני סרק והעבודה מחויבת משתפרת על בסיס פרודוקטיביות לשעה.

אם החברה שלך כבר משתמשת בכל מה שיש ל- JotForm להציע

זו דרך קלה לשלב ניטור עובדים בתהליך העבודה היומי שלך. זה יכול להיות מאבק לשמור על מוטיבציה של עובדים ועל קצות האצבעות, במיוחד כאשר הם לא בעבודה. תוכנת ניטור עובדים עוזרת לך לתת אחריות לעובדים שלך והיא בחינם.

זה מספק את היכולת לעקוב אחר הפעילויות של העובדים שלך ולהסיר את הניחושים לגבי מה שהם עושים כל היום

תכונות הניטור האינטואיטיביות של עובדים ביישום זה עוזרות לעובדים להישאר ממוקדים ולהימנע מהסחות דעת, ומשפרים את התפוקה הכוללת עבור החברה.

עבור צוותי מכירות או מוקדים טלפוניים

תוכנת הניטור של העובדים יכולה לספק הערכות פרודוקטיביות מדויקות למדי. תוכנת ניטור זו מאפשרת למעסיקים לבדוק מה העובדים עושים או לא עושים בזמן נתון, על סמך דוח פרודוקטיביות מפורט שהופק על ידי התוכנית. אם אתה עובד בתחום הבריאות, הוכח שהמחיר הגבוה יותר של Teramind בהשוואה לתוכנות אחרות לניטור עובדים כדאי לעסק שלך.

במחיר זה תקבלו פתרון לניטור עובדים בענן מחברת ניטור עובדים מנוסה. בוחן עבודה הוא אחד מפתרונות הניטור הפופולאריים והאמינים ביותר עבור עובדים הקיימים בשוק.
למידע מורחב בתחום של Fillva יש לגשת לאתר fillva.com

התוכנה כוללת מאפיינים כגון פרודוקטיביות

דוחות ממוקדים ואזעקות שזכו למוניטין של אחד מפתרונות הניטור הטובים ביותר שקיימים בשוק. פתרון ניטור עובדים זה מבוסס אינטרנט מציע מגוון רחב של כלי ניטור, החל משיטות ניטור ודיווח בסיסיות ומתקדמות.

שימוש בתוכנת ניטור עובדים אמינה ויעילה יכולה לסייע לעסקים ובעלי עסקים להבטיח אבטחה מקסימאלית

להגביר את היעילות, לאסוף דוחות ותיעוד זמן, ולעקוב אחר נוכחות עובדים. בדקנו את יכולות הניטור של עובדי Hubstaff שיעזרו לך להחליט אם זו התוכנה הטובה ביותר לניטור עובדים עבור העסק שלך. עשרת העובדים המובילים שלנו עוקבים אחר תוכנות שיכולות לעזור לך להשיג שקיפות בהרגלי העבודה של העובדים שלך.

Related Post

משלוחים לחנויות איקומרסמשלוחים לחנויות איקומרס

היתרונות של שירותי משלוח אוטומטיים לחנויות מסחר אלקטרוני שירותי משלוח אוטומטיים הופכים פופולריים יותר ויותר עבור חנויות מסחר אלקטרוני. בעזרת שירותי משלוחים אוטומטיים, חנויות מסחר אלקטרוני יכולות לספק ללקוחותיהן משלוחים

דילוג לתוכן