מחלות נפוצות לילדים

כהורה, טיפול בילד חולה יכול להיות מלחיץ, אך היה סמוך ובטוח שמחלה שכיחה וחלק בלתי נפרד מבגרותם של כל הילדים. למרות שקשה למנוע מילדך לחלות אי פעם, הטיפים הבאים יעזרו לך להימנע מהבאגים הנבזיים האלה ולנהל מחלות שחוזרות הביתה מבית הספר. שמור על ילדיך בבית או בבית הספר כאשר הם חולים – זה מפחית את הסיכון להידבקות בזיהומים בבית הספר ומסייע במניעת בועות מגע שעלולות להפיץ במהירות זיהומים לאחרים.

אם טרם חיסנת נגד חצבת או שטיפלת בילד שיש לו חצבת, שוחח מיד עם הרופא שלך.

אם ילדך אובחן כסובל ממערכת חיסונית מדוכאת, שוחח עם רופא הילדים שלך אם הוא בא במגע עם נגיפים העלולים לסכן את בריאותו. אם אתה חושד ב חזרת, עבור לרופא בהקדם האפשרי, גם אם זה כבר לא נגיף נפוץ.
למידע נוסף על מחלות נפוצות לילדים ניתן להעיף מבט ב- ambulant-ganim.co.il

יש ליידע את הרופא אם ילדך חולה או שהיה בקשר עם ילד עם מחלה חיסונית כגון חצבת

חזרת או אדמת. שאל את הרופא או ספק החיסונים שלך אם יש חיסונים שיש לך או לחיסון שלך – ייתכן שהילד המחוסן פספס אותם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד לטפל בילד שלך במקרה של מחלה שכיחה. קרא את המדריך שלנו כיצד להתמודד עם כמה מהמחלות השכיחות ביותר בקרב ילדים צעירים וחפש כאן אחורה למידע נוסף על מחלות שכיחות.

ידיעת 10 המחלות השכיחות ביותר בילדים ומה לעשות אם הם מפתחים אותן בהחלט תעזור לילדך למצוא נחמה. הבן כיצד לזהות סימני אזהרה למחלות נפש אצל ילד וכיצד לעזור להם.

לעולם אין לקחת תרופות המכילות אספירין לטיפול במחלה קשה כגון מחלת לב

סוכרת, סרטן או התקף לב. ישנם חיסונים שיכולים להפחית במידה ניכרת את הסיכון לחלות במחלה ולהקל על התסמינים אם ילדכם אכן חולה בשפעת. ילדים שחוסנו אינם חולים כלל או מפתחים צורות קלות יותר של המחלה. אם אין לך חיסונים, עליך להרחיק את ילדיך מטיפול בילדים ובית הספר למשך שבועיים לפחות לאחר הופעת הסימפטומים.

הרחיק ילדים שמראים סימני מחלה מילדים אחרים ואינם מאפשרים לילדים חולים

העברת מחלות במעונות יום מושפעת גם מהדרך לטיפול בילדים חולים וכאשר הם מתמודדים עם מקרה של מחלות זיהומיות. דלקת ריאות יכולה להתפתח אצל ילדים כבר בגיל 3 חודשים, בעוד 5 מתוך 10 ילדים עם חצבת מתפתחים בשבועות הראשונים לחייהם. למרות שקיימים מחקרים המשווים את ההשפעה של חצבת ומחלות זיהומיות אחרות על הטיפול בבית, אין שום הוכחה שהמחלה מגדירה בעיה במעון יום.

עם זאת

זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שרופאי ילדים ממליצים על המלצות שונות לכל ילד, ומדוע ילדים מסוימים סובלים ממחלות או אלרגיות מתמשכות וחלק ממחלות הילדות ניתנות למניעה. למרות שניתן למנוע מחלות רבות, השתמש במקורות הבאים כדי לברר גורמים אפשריים, תסמינים וטיפולים הקשורים למחלת ילדך. הידיעה למה לצפות וכיצד להתמודד עם מחלות שכיחות יכולה לעזור לך גם בשלבים הראשונים של המחלה וגם במהלך הטיפול. בנוסף, מודעות למחלות שכיחות כמו אסטמה, אלרגיות ואלרגיות (המכונות לעתים קרובות "אלרגיות") עוזרת להבטיח גישה מוקדמת למתקני בריאות.

ישנם הורים שאינם מחסנים את ילדיהם מפני חצבת, חזרת ואדמת בגלל חשש לאוטיזם.

מנקודת מבטם של ילדים

המחלות הנפוצות ביותר שהם חווים אינן חצבת, חזרת ואדמת, צ'יקונגוניה, פוליו, דיפתריה, טטנוס, שיעול, טיפוס הבטן, שפעת או שחפת. כאשר מחלות שילדי בית הספר היסודי מזהים כנפוצות, אפילו כאלה שנמצאות לעתים קרובות בניסיון שלהן. אף על פי שמחלות אלו הן ספציפיות מבחינה גיאוגרפית, שכיחותן של מחלות קרציות כגון צ'יקונגוניה ודיפטריה מצדיקה מבט מקרוב על נוכחותן בילדים.

הימצאות טיפות אירוסול המעבירות את הזיהום באוויר

כמו אירוסולים מפיו, האף והפה של הילד, מרמזת על קשר אפשרי בין חשיפה של ילדים לקרציות והעברת צ'יקונגוניה ודיפטריה. למרות שהצטננות וזיהומים בדרכי הנשימה העליונות שכיחים בקרב כל האנשים, ההורים צריכים לצפות מילדיהם להצטנן חמש עד שש פעמים בשנה במעונות יום, אומר פיצפטריק. כאשר ילדים מגיעים לבית הספר, חובה שהם יבואו במגע עם החיידקים הגורמים למחלות אלה, כמו חיידקים ווירוסים. אחת הדרכים העיקריות להעברת מחלות היא לגעת בחלקים זיהומיים של ילד חולה כאשר הם נוגעים בחלק מדבק של עצמם ואז נוגעים בצעצוע, וילדים אחרים יכולים לגעת בפה, באף ובעיניים. הצטננות, שיעול וכאב גרון הם בעיות שכיחות בהתפתחות מערכת החיסון של הילדים.

Related Post

דילוג לתוכן