מה זה גירעון קלורי שלילי?

מהו גירעון קלורי שלילי ומדוע הוא עובד

גירעון קלורי שלילי הוא כאשר מישהו צורך פחות קלוריות ממה שהוא שורף. ישנן דרכים רבות ושונות להשיג זאת, כמו אכילת דיאטה דלת פחמימות או צום.

הרעיון מאחורי הגירעון הקלורי השלילי הוא שהוא יעזור לך לרדת במשקל. זה עושה זאת על ידי שריפת יותר קלוריות ממה שאתה צורך ולכן מקל על השגת יעדי הירידה במשקל שלך.

גירעון קלורי שלילי הוא כמות האנרגיה שהגוף שלך צריך לשרוף כדי לפרק את האוכל שאתה אוכל. דיאטת קלוריות שלילית היא דרך אכילה שבה אתה לוקח פחות קלוריות ממה שאתה מוציא.

כאשר אתה אוכל מזונות עם יותר קלוריות ממה שהגוף שלך צריך, הוא אוגר את האנרגיה הנוספת כשומן ומונע ירידה במשקל. לעומת זאת, כאשר אתם אוכלים מזונות עם פחות קלוריות ממה שהגוף שלכם צריך, זה ינצל את האנרגיה העודפת ויעודד ירידה במשקל.

אזור קלוריות שלילי הוא מצב נפשי שבו אתה צורך פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך כדי לתפקד במיטבו.

מבוא:

גירעון קלורי שלילי הוא תהליך של שריפת יותר קלוריות ממה שאתה צורך. זו לא דיאטה, זו דרך חיים.
בכדי לראות פרטים נוספים בנושא של מה זה גירעון קלורי שלילי? מומלץ להעיף מבט ב- thebodyfitgymbuddy.com

זה לא רק על לאכול פחות כדי לרדת במשקל, זה על לאכול את המזונות הנכונים ולשרוף יותר קלוריות ממה שאתה צורך.

גירעון קלורי שלילי הוא כאשר כמות הקלוריות שאתה שורף גדולה ממספר הקלוריות שאתה צורך. המשמעות היא שכאשר אתה יוצר גירעון קלורי שלילי, הגוף שלך יתחיל לפרק תאי שומן לצורך אנרגיה.

גירעון קלורי שלילי לטובת ירידה במשקל

גירעון קלורי שלילי הוא כמות הקלוריות שאדם צורך ביום העולה על צרכיו היומיומיים. זוהי אסטרטגיית הרזיה יעילה למי שרוצה לרדת במשקל ולקיים אורח חיים בריא.

גירעון קלורי שלילי הוא מצב בו מספר הקלוריות שצורך הגוף קטן ממספר הקלוריות שנשרפות. זה יכול לקרות מסיבות שונות, כמו אכילת מעט מדי קלוריות או פעילות גופנית יותר מהרגיל. ניתן להשתמש בגירעון קלורי שלילי כדי לרדת במשקל.

גירעון קלורי שלילי מושג בדרך כלל על ידי הפחתת צריכת הקלוריות והגברת פעילות גופנית או להיפך. זה יכול להיות מושגת גם על ידי שינוי חילוף החומרים של האדם באמצעות דיאטה, צום או תרופות.

נמצא כי תהליך זה עובד בצורה הטובה ביותר כאשר הוא הדרגתי ואיטי כך שהגוף לא יעבור למצב רעב (מצב בו הוא משתמש רק במאגרי שומן לדלק).

טיפים יעילים לתזונה קלורית שלילית

דיאטת קלוריות שליליות היא דיאטה שדורשת ממך לאכול יותר קלוריות ממה שאתה שורף. זה אומר שאתה תאכל יותר ממה שהגוף שלך צריך. תיאורטית, זה יגרום לעלייה במשקל מכיוון שהגוף שלך צריך לאגור את הקלוריות הנוספות כשומן. עם זאת, ההפך הוא הנכון מכיוון שכדי שהגוף שלך יאחסן את הקלוריות הנוספות האלה כשומן, הוא צריך להוציא אנרגיה כדי לעשות זאת.

גירעון קלורי שלילי הוא כמות האנרגיה שאתה מוציא בפעילות גופנית, קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך ועיכול. התפיסה מבוססת על הרעיון שבאמצעות אכילת מזונות עם צפיפות קלורית נמוכה מזו שהגוף שלך צריך, אתה יכול ליצור גירעון קלורי.

ישנן דרכים רבות לעקוב אחר הצריכה שלך כאשר אתה בדיאטה קלורית שלילית. יש אנשים שמשתמשים באפליקציה כדי לעקוב אחר הקלוריות והמאקרו שלהם ואחרים מעדיפים לא להתמקד יותר מדי במספרים.

Related Post

דילוג לתוכן