טיפים לקוסמטיקה – סבון פנים ושמן עץ התה

הימנע מרכיבים כגון אלכוהול ופרוקסיד בנזואיל המתייבשים ומפריעים למאזן השמן הטבעי של העור שלך. חסום נקבוביות עם שמני הגוף הטבעיים שלנו, הנקראים גם חלב. אין למרוח תוספי שמן טבעי 100% ישירות על העור, אלא לדלל אותם בשמנים נושאים כגון שמן קוקוס בקרם לחות.

טיפולי אקנה קונבנציונאליים כגון בנזואיל חמצן מייבשים את העור

מייבשים כתמים וגורמים לקשקשים וקשקשים [2]. השימוש בשמנים אתריים על העור יכול לסייע במגוון מחלות. אחת מכמה דרכים לטפל באקזמה עם שמן עץ התה היא להוסיף כמה טיפות לשטיפת הגוף הרגילה, קרם הלחות או מסכת הפנים ולמרוח ישירות על האזור הפגוע.

שמן עץ התה הינו אנטי מיקרוביאלי באופן טבעי וככזה

הוא חומר ניקוי פנים נהדר שיכול להסיר לכלוך ושמן מנקבוביות עמוקות, למנוע התפרצויות, אקנה וכתמים ועוזב עור ללא רבב. מוצרי שמן עץ התה, העשירים בנוגדי חמצון ותכונות מחדשות, מפחיתים את ההשפעות של תרופות אקנה ופגיעה בסביבה ומתאימים לכל סוגי העור. שטיפת פנים מרעננת זו המבוססת על ג'ל, המנקה בשמן עץ התה למרגלות קניה היא תכשיר ניקוי ומחייה לעור, שכן הוא מכיל שמן עץ התה ותמצית תה ירוק.

קרם הפנים של עץ התה

הוא שילוב של 9 מרכיבים אורגניים וטבעיים עוצמתיים להזין ולרפא את העור שלך, כולל אלוורה, שמן זרעי רימונים, תמצית ערבה וחומצה סליצילית. שטיפת הפנים של עץ התה, המצויה בלבנדר, קמומיל, קלנדולה ושמנים אתריים, מסירה עודפי שמנים וזיהומים, מנקה את העור שלך עם מקור רב עוצמה של נוגדי חמצון וויטמינים להרגעה, להחייאת והזנת העור מבלי לייבש אותו או לשלול ממנו את הטבעי שלו שמנים. אם אתה סוטה משטיפת הפנים הרגילה שלך, שים את הידיים עליה: בודי שופ עץ השפתיים של עץ התה מיוצר עם שמני עץ תה מטוהרים ממרגלות הר קניה, ולכן מתאים לעור הנוטה לפגמים ועושה את קסמו כאשר בשימוש נכון.
למידע נוסף בתחום של טיפים לקוסמטיקה – סבון פנים ושמן עץ התה ניתן לגלוש לאתר מוצרי קוסמטיקה מומלצים

הרגליים הדאודורנטיות והמסריחות שלה והשמנים האורגניים שלה מפיגים גירוי בעור

זוהי שטיפת פנים נהדרת ללילה שאינה מתקלפת ועדינה מספיק כדי לא להרגיש שהיא מייבשת את העור, בניגוד לשטיפות אקנה אחרות שמצאתי שהעור מתפרץ. בסופו של דבר השתמשתי בו כשטיפת פנים, ושנינו אוהבים איך הוא מקציף ומנקה את העור שלנו.
למידע נוסף על דרמלוסופי וטיפים לקוסמטיקה – סבון פנים ושמן עץ התה עליך לבקר באתר delif.co.il

רק היזהר לא להשתמש בו לעתים קרובות מדי מכיוון שהוא יכול לייבש את העור שלך

לעור רגיש, מומלץ לערבב אותו עם מרכיבים כגון שמנים שאינם קומדוגניים, מכיוון שהוא חזק יותר במנותק ויכול לגרות את העור יותר מדי. אני משתמשת בכל יום לשטוף את הפנים והעור שלך מרגיש נקי עם מעט עקצוצים וזה מוצר טוב לכל מיני כתמים.

ידוע שטיפת פנים שולטת בתדירות ניקוז השמן על עור שמן והיא התשובה היחידה שלך לבעיות העור החלקות שלך

לוטוס הרבאלס שטיפת פנים לעץ התה לשמנת פנים עם עור שמנוני. שטיפת פנים זו מכילה שמן עץ התה, תמצית קינמון וקליפת עץ אלון לטיפול בשמן עודף על העור ולחפש פריחת חלב ושמן המייבש את העור. כמו ניקוי חלבי, השתמש בחומר ניקוי לשמן כדי להקציף קצף נחמד, וזה יגרום לעור להרגיש נקי ויציב במיוחד, אך לא יבש או מתקלף.

שמן אתרי זה מגיע מעלים של מין עץ הנקרא Melaleuca alternifolia הגדל באוסטרליה

הוא עוזר בטיפול במספר מחלות ומציע יתרונות רבים לעור. אם אתה עובד עם שמן עץ התה, אתה יכול לערבב אותו עם שמני נשא כמו שמן זית, קוקוס ושקדים, אך לדברי ד"ר רובינסון זה יכול להחמיר את האקנה שלך, ולכן היא ממליצה להשתמש בעץ התה עם קרם הלחות שלך.

זו עשויה להפתיע

לפחות כאשר בוחנים ששמנים שונים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם המקשטות. שמן הנס מגיע מצמח הידוע באוסטרליה בשם מללוקה ויש לו מספר יתרונות לעור, לשיער ולגוף. המרכיבים כגון תמצית שיבולת שועל ואלוורה אורגנית מקדמים לחות מבלי להוסיף שמן.

אין רק סוג אחד של שמן

והסוג הנכון יכול להיות מעט קשה לרכישה, במיוחד אם יש לך עור רגיש או מועד לאקנה. אחד הראשונים ברשימה זו הוא שמן קוקוס, שמעולם לא מרחתי על העור שלי כי שמעתי שהוא יכול לסתום נקבוביות והעור שלי רגיש לסיכון הזה. הבנתי שמוצר שאינו תואם את סוג העור שלי עלול לגרום להחמרה באקנה שלי.

בסוף התהליך המדוקדק שלנו של הכפפת המוצר לכפפה של בדיקות ומחקר מרכיבים הגענו לרשימה הבאה

ללא סולפטים, פרבנים, פתלטים, פטרוכימיה, שמנים מינרליים, ניחוחות סינתטיים, צבעים, PEG תרכובות, אתוקסילטים או מרכיבים שמקורם בשמן עץ התה האורגני בחומרי ניקוי לפנים.

Related Post

דילוג לתוכן