איתור נזילות מקצועי

בשנים האחרונות, ASIC מנתחת מסחר בתדירות גבוהה ("נזילות כהה") ומומחים בתעשייה נאלצו להתמודד עם המינוח של HFT.

פרויקט גילוי הנזילות של מעבדות Refinitiv החל כמחברת jupyter יחידה המספקת כלי קל לשימוש לקידוד תנאי נזילות ב- LOB

מאז, החברה התפתחה לחברה המציעה כלים מקיפים לניתוח נזילות המסחר בתדרים גבוהים (HFT). המחברים מראים כי למדדי הנזילות הנוכחיים יש מספר רכיבים רלוונטיים לנזילות, כגון תדירות המסחר, השעה ביום ומשך המסחר. פרויקט גילוי הנזילות Refinitiv Labs עוזר לנו למצוא דרכים חדשות לגלות נזילות בשוק, ואנחנו כל הזמן מחפשים משוב לקוחות כדי לחדד את אב הטיפוס החי שלנו. עד שנת 2020, המיקוד העיקרי שלנו הוא להוכיח כי הפחתת נזילות יכולה לספק פיתרון נזילות טוב יותר לפרויקטים ובורסות, מה שיאפשר לכולם לייצר תשואה בריאה על אחזקות המטבעות שלהם. למד כיצד להשתמש בניתוח נזילות למסחר בזמן אמת ולמד עוד על אופן הפעולה של מדדי נזילות בעולם האמיתי. כדי לראות אם הם מחפשים צמיחה, לקוחות שוואב יכולים להשתמש בכלי מיון המניות של Schwabs.com כדי ליצור טבלת מיון למניות המסייעת להם לצמצם את הבחירה שלהם לרשימה מתמודדת איכותית של מועמדים.

המשרד הקדמי של השווקים מנוהל מסביב לשעון על ידי אנשי מקצוע המסחר במט"ח

מתכות יקרות ועתיד. מקבלי השוק הם חברות חברות שמונו על ידי הבורסות המשאבות נזילות ונפח מסחר למניות. המחברים מראים כי מדדי הנזילות החדשים שלהם מאפשרים הבנה טובה יותר של נזילות המניות, האג"ח, הסחורות והמתכות היקרות. ניתן לחשב את הנזילות של תעודות סל באמצעות מכשיר הבסיס כמכשיר ויצרן השוק כמקור הנזילות.

בעוד שהנפח מתואם עם נזילות ומראה מה קרה בעבר

זהו מדד לא מושלם, בעוד שספרי ההזמנות – מדידות נזילות מבוססות – הם הרבה יותר קשים למשחק. שימוש בנפח ככלי דירוג יוצר הזדמנות לעסוק במשחק מסחר מורכב בהרבה מספרי הזמנות, מכיוון שהם מראים מה ישפיע על המסחר בעתיד. ממשק API חזק שתומך ביצרני שוק עם נזילות אמינה, מתוזמנת ועקבית יכול להוביל לתשואות טובות יותר הן עבור הסוחרים והן עבור מקבלי השוק.
למידע מורחב אודות איתור נזילות במצלמה טרמית ואיתור נזילות מקצועי עליך לגשת לאתר no-leak.co.il

הירידה הנרחבת באיכות האשראי שליוותה את מגפת קוביד 19

הקשתה על הבנקים למדוד את סיכוני הנזילות ולשמור על אחיזה איתנה במצב המימון שלהם. באיור לעיל אנו מראים כיצד נזילות בנקים ספגה שפל רציני עקב הידרדרות גורמי מאקרו, וכי ניתן להעביר את הנזילות הצפויה לערך שלילי היוצר מתח חירום. כתוצאה מכך, הבנקים מתקשים להבין את מצב הנזילות הכללי שלהם, ומדידת הנזילות בין סוגי הנכסים היא בלתי אפשרית עבורם. הביקוש לנזילות מתקרב לנקודה בה הבנקים צריכים להשקיע בתשתית סיכונים המבטיחה את הנזילות של סוג הנכסים שלהם, כפי שהמליץ FATF, תוך עמידה בדרישות חישובי הנזילות הרגולטוריים. זה נעשה באמצעות בדיקת נאותות פשוטה, תוך התמקדות בפרופיל הסיכון של הנכסים הנדונים ולא בנזילותם.
עבור פרטים מורחבים אודות no leak ניתן לגשת לאתר no-leak.co.il

משתתפי שוק רבים משתמשים בכמויות מסחר למדידת נזילות

כאשר ספקי נתונים כגון CoinMarketCap מסווגים באופן מסורתי זוגות מסחר בבורסה לפי נפח המסחר. נראה כי הדבר אינו משפיע על יכולתם של הכלכלה הריאלית, חברות ומשקיעים לענות על צרכי הנזילות שלהם. אם הנזילות של מכשירים פיננסיים חשובה למערכת הפיננסית כמו סוגים אחרים של נכסים, מחקר נוסף יספק תובנות מעניינות לגבי מדדי הנזילות. כאשר המיתון הכלכלי מתקרב, ספקי שירותים פיננסיים מקצועיים עשויים למצוא את עצמם במצב בו עליהם לקבל כסף מלוכלך כדי להציל את עסקיהם, להישאר פעילים או להישאר בעסקים, כדי להקל על מכירת נכסיהם למוסדות פיננסיים אחרים ו / או הלקוחות שלהם.

עבור מומחי נזילות

הדרך היחידה להראות מנהיגות ולחזור היא להבין היטב את מצב הנזילות בשוק. המחברים מציעים שיטה מעשית למדידת נזילות בה ניתן לחשב את הנזילות של מכשירים פיננסיים כגון מניות, אגרות חוב, סחורות, מטבעות ונגזרות סחורות. מתן נזילות מחייב הערכה איכותית וכמותית רציפה, ואנו מציעים שני כלים שימושיים בזמן אמת למדידת נזילות: מחזורי מסחר ויחסי נזילות.

מדדי נזילות מאפשרים למשתמש למדוד את הנזילות של מכשירים שונים ביחס לבורסות המט"ח, למשל מבחינת מחזורי המסחר ויחסי הנזילות, כמו גם מחזורי המסחר.

ודא שכל הניתוחים והדוחות שאתה צריך

כדי לעזור למנהלים שלך לבצע בדיקת נאותות לגבי נזילות הנכסים וההתחייבויות שלהם עובדים כראוי. יועצים מקצועיים משלבים מגוון כלים וכלים, כמו אמצעי נזילות וניטור נזילות, בכדי להילחם בסכנת מרמה, הונאה והלבנת הון (M & A) על ידי ביצוע בדיקת נאותות (CDD) ודיווח על עסקאות חשודות לרשויות הרלוונטיות.

Related Post

דילוג לתוכן